kolmapäev, 3. oktoober 2007

Täna hommikul...

...nägin üle pika aja kaalul numbreid vähem kui 72 kg. Nimelt 71.9.

ILMSELT ei pea ma kirjeldama, mis oli mu tänane hommikusöök, vaid te suudate ise ka juba arvata:

1 viil rukkileiba merevaiguga, pool pakki kohupiima (0%, maitsetu), jogurt (3%), natuke 7viljahelbeid, tl kalaõli, C, B

Indeed! Õnneks mulle maitsevad piimatooted. Ja vahelduvad jogurtid toovad maitsetesse mõnusat variatiivsust:) Virsik, kirss, mustikas, maasikas jne jne j
ne. Hea on elada Eestis. Aga kapsast on küll kopp ees natukeseks ajaks.

Kui kõik läheb plaanipäraselt, siis hakkab kaaluga kohe põnevaid asju juhtuma ja dieedis drastilised muutused viimastel päevadel. Kui protsess läbi, eks ma loomulikult annan teada kuidas läks. Igatahes ROHKE
VEDELIKUTARBIMINE ON HEA! Küll mõistuse piirides, ent enamus inimesi joovad liiga vähe!:)

Üks hetk peale BigMcEtõuse:




Üks teine hetk peale BigMcEtõuse:

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Palju Õnne:D

Anonüümne ütles ...

Ice Tea light on vist hea :)
palju edu igatahes võistlusteks :)

Jorks ütles ...

Tegelikult joon ma lihtsalt Ice Tea pudelist (sest sellel on nii mõnus suur suu) PÄRIS teed mida ma kodus teen, jahutan ja siis ümber villin mobiilseks tarbimiseks:P

Anonüümne ütles ...

aka hetkel veel aka ikka veel

sa oled leidlik ;)

Jorks ütles ...

HULLULT:)