neljapäev, 11. oktoober 2007

defendo

täna sõitsin bussiga koju linnast. naine ja tema sõbranna olid kaasas. järsku kuulsin paar meetrit tagapool mingit venekeelset kõvahäälset pläma. kui lõpuks ümber pöörasin sain aru, et räägitakse minuga. v siis sõimatakse mind. tüüp oli väga laps ning purjus. astus paar sammu lähemale ja plädises. alguses ajas kuidagi naerma. ega ma midagi aru saanud mis ta ütles - st roppusi kõiki mõistsin, aga mis selle asja point oli - see oli arusaamatu. lõpuks istus ta maha ning seletas veel midagi. siis ma küsisin, et kas on mingi probleem. ta ütles, et jah on probleem ja siis jäi vait. ja läbi see oligi. vot. ja no mis sa teed siukses olukorras. lõpuks juba sitt kees kergelt, aga lüüa ka nagu ei kõlba. teine ikka päris kiitsakas ja laps ka veel. samas lihtsalt sõimu on ka imelik kuulata. kui siis et et ta oleks naise v tolle sõbranna kallal seletanud, siis oleks konkreetsem. aga minu kallal.. no ma ei tea. hämming.

võiks muidugi vastu lõuata ja natuke tõugata, aga no ma ei tea. hämming.

4 kommentaari:

Jüri ütles ...

ma ei väsi kordamast, et üks täiesti mõttetu pisike kuli virutas minu sõbrale kord noaga. me olime kolm meest ühe pisikese kämbu vastu, aga ta võttis noa välja. st. tülinorija suhtes tuleb olla ettevaatlik.

Anonüümne ütles ...

ah igast idioote on, never mind the bollocks

Põim ütles ...

valvsust ei tohi ka ignoreerimise ajal kaotada.

Anonüümne ütles ...

komöödia. seiklusfilm. reality sari.

nalja do nabani ;)

orukas