esmaspäev, 8. oktoober 2007

MMAPenguins Soome Võitluskunstituur 2007

Seniks kuni tekib mahti pikemat teksti produtseerida, siis väike fotokroonika meie seiklustest Soomemaal:

When in Rome...


Et siis siin olid võistlused. MMA ja taei poks.


Krt kahju, et see pilt nii väike sai. Aga kui klikata siis suure pingutusega peaks loetav olema. See tekst on päris eee... normaalne.


Old habits die hard... Otiga koos pildil on siis meie värske kambajõmm Matu.


Taei poks. Seal me elasime ka.


JAA!


Et siis jitsitrenn ja MISASI?!?



...jaa samast asjast close-up!

When done right... no can defend!


The greatest thing of them all!



Tänud Priidule, kes meile kaamerat laenas! Täpsem loba võistlustest ja elust-olust nii minu kui Oti nobenäppude kui ka kaamerasilma läbi tilgutame siia päev päevalt:)

P.S. Täna hommikul kell 9 helistab mulle Ott selleks, et küsida: "Kuule... kuidas see ladinakeelne sõna testis mitmus ikka oli?" Mina: "Testes." Tema: "Ahah... aitäh..."

Normaalne!

9 kommentaari:

Jüri ütles ...

rääkige asjast, musirullikesed!

Anonüümne ütles ...

Muahaha! Pildiseeria is rockz! irv @ "Defendo" (mission: fight back).

Jüri ütles ...

ma saan aru, et teie jaoks on võistlus läbi, aga fännid ootavad detaile!

pingviinide pr-võimekus ei olegi nii vinge. vist.

Jorks ütles ...

Jaa jyri, sina oled imemees... lapsed, full-time job, blog, trenn, metsikud võistlusjärgsed peod... ahjaa... nende kahe viimasega vist ei ole ikka päris nii nagu meil eks;)

Anonüümne ütles ...

minul ka ei ole metsikuid võistlusjärgseid pidusid :(

Jorks ütles ...

Aga miks sa ei blogi siis ott, ah:)?

Anonüümne ütles ...

sest et ka ilma metsikute võistlusjärgsete pidudeta on mul ora pees praegu. ainult migneid mõttetuid komme jõuan kirjutada.

Jüri ütles ...

ära virise, jorgen. ega sa ei pea ennast minuga võrdlema, väike ülbik. pealegi, selle ajaga mis sa paranoidi oled lugenud viimastel päevadel oleks post võistlusest ammu valmis.

ei, noh, tegelikult ei pea ju. võtke lõdvalt. ma lihtsalt tahtsin videot näha ja küll ma ükskord näen ka. püüan teid edaspidi vähem survestada.
musi.

Anonüümne ütles ...

Paremas servas näitab et viimased kommentaarid on tehtud teemasse "Soome Vitluskunstituur". Loodan, et käis siis kõva VITLEMINE!