Pühapäev, 29. juuni 2008

Jorksil on jooksuaeg.

Ruttasin ette ja tegin teise nädala distantsiks ca 13 500 meetrit. Võibolla isegi pisut rohkem - netikaartidel distantsi arvutamisel ei võta arvesse kõiki minikäänakuid ja asju.

Aega kulus selleks täpselt 1 tund ja 20 minutit. Kui tund null viis joostud siis jalad lähevad töntsiks ikka. Aga samas kui aega vaadata (40 min sinna 40 tagasi), siis on see subjektiivne tunne. Siiski - taas subjektiivselt - kõige kiirem lõik oli vist miski kuues kuni üheksas kilomeeter.

Pulsikella mul veel ei ole. Plaanin soetada Polar RS400d. Kommentaare?

Manuaalmeetodil võetud pulss:

Finišeerides 140 bpm.

Minut hiljem 110 bpm

Minut hiljem 105 bpm.

Minut hiljem 105 bpm.

40 minutit hiljem seda postitust tehes 93 bpm.

Puhkeoleku pulss üldiselt 45-55 bpm.


Järgmine reede teen viisteist loodetavasti 1,5 tunniga. Ainult rajaleidmisega läheb raskeks.

Parem jalatald kisub krampi.

Neljapäev, 26. juuni 2008

taku hiit rullib

tagasiside soomest ühelt taipoksi harrastajalt

-------------

Tervitus.

Tahtsin tänada abi eest hiit kava arendamises.

Nyydseks on seljataga kolm v6istlust ja kolm v6ittu. Viimane mats sisaldas 80% lähiv6itlust ja v6idu t6igi puhtalt hea fuusiline vorm. Usun, et hiiti treenimisest oli väga palju kasu hea vormi saavutamiseks. Kuid hiiti hakkasin treenima tänu Eesti mma plogile ja foorumis loetule.

Hetkel olen sinu koostatud kavast läbinud poole, kuna vahepeal yritasin tehnika parandamiseks treenida v6imalikult palju eriala, kuid suvel l6petan kava kindlasti. Sygisel algab ka järgnev v6istlushooaeg.

Vabandan täpitähtede puudumise pärast-klaviatuur ei v6imalda.

Suured tänud ja meeldivat suve!

Silver

Update on training.

Kurb on see, et mul on ideid mitmeteks põhjalikeks ja pikkadeks postitusteks. Aga mul pole kuidagi hetkel mahti. Yeah. Right:)

Väike treeningupdate:

Pühapäeval tegin vana head TAKU full body kava (huvi korral leiad selle siit) väikeste kohandustega:

Front Squat 55 kg x 25 (kang rinnal sellepärast et jooksust väsinud kakspea puhata saaks)
Calf raise 32 kg x 19L x 20R (sangaga ikka)
Military press 2x18kg x10 (hantlitega, korraga)
Pullups BW x13
Dips BW x15
SLDL 30 kg x25 (liiga kerge raskus sai valitud)
Biceps curls 30 kg x12
Pullups BW x2 (totaalne läbikukkumine:)
Dips BW x6 (veits parem)
Front Squat 55 kg x10 (normaalne)

...ja nagu ikka kõik järjest ilma mingi puhkuseta. Mõnna. Venna vedasin ka saali kaasa, ta oli kah tubli, tegi sama kava pmst ainult väiksemad raskused - sai korralikult võhmale ikka.

Tulemuseks oli see, et öösel vastu esmaspäeva magasin 13 tundi. Korralik KNS väsimus ikka...

E ja T möödusid trennita (ülla-ülla), eile siis korralik jõukava. Üritan jõutõmbega sõbraks saada mõneks ajaks.

Offtopic: ma armastan seda pilti


P.S. Tundsin kunagi suurt uhkust selle üle, et selle blogi keskmised postitused on tihti sisukamad kui "keskmise tavalise blogi" omad (võttes sõna "sisukus" suhteliset vabas tõlgenduses loomulikult). See kirjatükk praegu oli küll täpselt sama halb. Puudu on ainult emotsemine igapäevaelu või jalgpalli teemal.

Laupäev, 21. juuni 2008

Süsteemsüsteem.

Ma ei ole eriti süsteemne inimene. Aga millegipärast on mul kalduvus sattuda erinevate eesmärgistatud tegevust nõudvate eesmärkide otsa ja läbi nende täita hoopis mingeid kolmandaid eesmärke ja saada tulemusi, mida polekski osanud ette näha ja blabla...

Ühesõnaga - hetkel on plaan - üks nendest - selline, et jooksen septembris Sügisjooksul poolmaratoni. Ma pole kunagi suurem asi pikamaajooksja olnud... keskkoolis olin väike paks poiss, kes oli keskmiselt andetu igasuguses spordis ning ERITI vihkas jooksmist. Sest ei jõudnud ja süda läks vahel pahaks. Mingil hetkel kui esimese kursuse südameopp selja taga oli ja värki, siis hakkas jooksmine täitsa meeldima ja vaikselt sain selles paremaks... ja siis juhtus midagi mu põlvega, mis pani jooksmise unustama. Aga nüüd on jälle täitsa ok ja meeldib ja siis miks mitte poolmaraton. Hetkel pärismaratoonida lähiajal ei plaani , sest see läheks liiga tugevalt vastuollu mu muude sportlike eesmärkidega, ent parem pool muna kui tühi koor ehk siis parem pool maratoni kui eee... jah.

Tulemuseesmärgiks on siis joosta 21,097.5 meetrit ajaga 2 tundi 4 minutit (või kiiremini).

Jooksin eile ca 11 km. Tund ja 5 minutit.

Enamvähem arvestades nüüd kuldset treeningnõuannet (mille siit võiks kõrva taha panna iga blogilugeja)

"Ära KUNAGI suurenda koormust rohkem kui 10% võrra eelmisest (sama tüüpi) treeningust!"

ja arvestades seda, et septembri alguseni pole palju aega jäänud (13. nädalat), siis saan oma treeningprogrammist järgneva süsteemi - igal nädalal teen üks kuni kaks jooksu, mis on kas "tõsised" võistlusharjutused või lebojooksud (6-9 km).

01. nädal (16.-22 juuni) - 11 000 m
02. nädal - 12 000 m & lebo
03. nädal - 13 500 m & lebo
04. nädal - puhkus - tiirutan ringi UK's ja Iirimaal
05. nädal - 15 000 m
06. nädal - 16 500 m & lebo
07. nädal - 18 000 m & lebo
08. nädal - 20 000 m & lebo
09. nädal - lebo
10. nädal - 22 000 m
11. nädal - lebo
12. nädal - lebo
13. nädal (1.-7. september) - lebo & võistlus 21,097.5 m

...aga mu teised sportlikud eesmärgid? Soome lahtised MV'd MMA's? Ikka ikka. Kõigi eelduste kohaselt kui mu treeningkoormus suureneb, siis hakkab kaal ka kenasti kukkuma. Ent kuidas selle juures säilitada jõudu?

Väga lihtsalt - teen kaasa meie oma klubi ÜKE e. conditioning trenne, mis üks kord nädalas on full-body jõutrenn ja üks kord nädalas mäkketõusud. Siia juurde veel erialatrennid ja lupsti - olengi tagasi mõnusa "7 trenni nädalas" režiimi peal.

Kolmapäev, 18. juuni 2008

Face Lift.

Üritan anda blogile uut välimust.

Lisaks sellele alustan täna enda Uue ja Süsteemse (tm) Toitmise ja Treenimisega (tm).

Siht on silme ees: Soome amatööride lahtised MV'd MMA's 2008. Võistluskaal: 65 kg.

Jorks