teisipäev, 9. jaanuar 2007

mott on MMAAS!

Justnimelt. Seal motivatsioon ongi. Maas. Sest me teeme hästi palju maasvõitlustrenni ehk džitsi. Kimonoga. Sest see on üks paremaid MMA saladusi - tuleb hästi palju džitsi ehk bräsiljän žuužitsut teha. Siin tuleb jällegi mängu treeneri psühholoogiaoskused. Nimelt Otile ei meeldi üldse džits. Aga täna hommikul olin ma hästi kaval - terve trenni tegime maas džitsi, aga siis trenni lõpetasin peapigistustehnikaga. See Otile meeldis ja lõi ka tervele eelnevale ebameeldivale trennile positiivse fooni. Küll te näete - ma panen veel Oti ka džitsi armastama.

Aga tegelikult kirjutan ma selle pärast, et küsida

"KAS SINUL ON JUBA BOBi PILET OSTETUD?"

- kui ei, siis see on koht, kus sinu mott peaks olema: MMAa's.
Ainult üksteist päeva on aega. Tööta selle nimel. Teeni välja see preemia. Müü midagi kasutut maha (näiteks wok-pann - õige toit on kas toores või valgusheik; auto - õige inimene või naine jookseb intervalle; jalgrattakiiver - oh please - let me laugh) ja osta see pilet (www.piletilevi.ee). Sa tahad seda. Sa tahad MMA'd. MMA tahab sind. Võidab see, kes on surres kõige rohkem MMA'd teinud. Nendest, kes kunagi teinud ei ole võidab see, kes kõige rohkem näinud on (teise koha... sest esimest kohta lihtsalt ei saa anda sellele, kes kunagi MMA'd teinud ei ole... sorry...)

OSTA!

OSTA!

OSTA!

Õunts arvab ka nii.

31 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma olen kaunis.

Anonüümne ütles ...

'õige inimene või naine jookseb intervalle'

õige inimene või naine? misasja? ma loodan, et sellise sõnastuse taga on progemisest väsinud pea. i demand rephrasing!

mia on tervelt 20h reisinud, peaaegu magamata ja päris väsinud. ja väsinud mia on kuri.

Anonüümne ütles ...

oled, õunts, oled.

mmapenguins ütles ...

Ma ei ole seksist... ma olen igati nõus ühe minu kooli emakeeleõpetajaga, kes ütles ükskord umbes nii:

"Ma ei ole seksist... ma usun võrdsusesse... ma usun, et naine ja inimene on igati ja täielikult võrdsed..."

j.

Jüri ütles ...

peagu ot: uues õsis on selline sõna nagu "käsipuusakil". mõtlesin, et kuidas see oleks - käsipõsakil on nii, et inimene on külili maas (või losutab laua taga) ja toetab oma pead käele. käsipuusakil on siis ilmselt niisike asend kui inime on külili maas ja toetab oma puusa käele (mitte käe puusale!!!). proovisin, päris mugav asend.
vaata kui palju on abi keeleloomest.
erikule sobib käsipüksakil päris hästi. või kuidas seda nimetama peaks? aavik, avita!

Anonüümne ütles ...

minuarust on see sõnastus ideaalne...ta on nagu kirss tordi peal

mmapenguins ütles ...

ema on sul kirss ja jyri vist teeb meie blogi abil taffnesstreenignut. Väga tubli!

Anonüümne ütles ...

amisasja mu ema on venelane

Anonüümne ütles ...

su ema on siis chirijeshnija? vähemalt nii pakub mingi netisõnastik.

Anonüümne ütles ...

Su vene keel ei ole just kõige kirkam kriit. Mu ema on cherepaha.

aakaa ütles ...

aaargh, valgusheik... valgus-heik. EL keelekomisjon soovitab eelisterminina heigi asemel kasutada sõna merluus.

Jüri ütles ...

see polegi niivõrd tafnessitreening kuivõrd tafnessivargus. juba minu kodukandis Õrjetul (viis kilomeetrit Nurjatust Arulagedi poole) öeldi, et Õunts ees - tafness taga. ma olen nagu juhuslik külamees "Hõbesõrakeses" - kus aga kits jalaga maad peksab ning kõikvõimalikku väärtuslikku sodi ümbruskonda paiskab - sääl olen mina kotiga. teate ikka "Hõbesõrakest"?
mõtlesin ka, et see on ju tegelikult ilus, et inimkonna kirkam pool rõõmsalt esile tõstetakse. maga, mia, kenasti välja, sest väsinud naine on kuri ja mõnikord koguni rumal nagu inimene. või mis?

Anonüümne ütles ...

magamatus võib tõesti rumalaks teha. kurjaks kindlasti. nagu ka nälg. see paneb mossitama.

kas te ei leia, et 'valgusmerluus' kõlab hulga tähtsamalt? nt võrrelge sõnakasutust: enne trenni segada valmis 500ml valgusheiki vs 500ml valgusmerluusi. ma jääks teise variandi juurde.

Jüri ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Jüri ütles ...

merluus on ilus sõna, aga tunnistagem, et valgusheik koosneb kahest osisest mille ümberütlemisel saame proteiinid ning külavanema, ka kõrgvaimuliku ja õpetlase tiitli araabia maades. seega - sõnatuletis ehk sõnaaretis ehk sõnavärd võiks olla proteiinimulla (ka mulla on õpetlane või vaimulik) või, algtekstist kaugenedes, proteiinidzihaad. see oleks minu meelest ilus sõna mida neelata enne hommikust kolkisaamist.

ot: oma tafnessitreeninguid pean ma ilmselt mitmekesistama. siin blogis mölisemine aitab, aga jääb ühekülgseks. püüan mõnel õhtul veidi oksendada. seniks tänan teid eeskuju ning innustavate tegude eest!

Anonüümne ütles ...

jyri,

ma küll ei tea, mida sa igapäevaelus teed (peale mentaalse tafnessi treeningu siin blogis), aga su eelviimast postitust lugedes mõtlesin, et sa võiks vabalt poliitikasse minna. või müügimeheks. sa oskad väga hästi karuseid sõnu siluda. kasulik omadus.

hm, ja tundub, et me käime samal ajal blogis. hea, et preview'd kasutasin, muidu oleks oma statementi nii saatnud, et poleks märganud, et sa vahepeal uue kirjutasid. nüüd muutsin teist natuke. et oleks apdeiditud.

mute ütles ...

MMAas peab ka tegema. mida rohkem, seda uhkem

Jüri ütles ...

ma tänan, mia. ole tervitatud ja kummardatud!

...
aga tegelikult me teame ju, et sõnade silumine on skill milles pole midagi taffi. tuleb välja, et minu parem mina (kes on veidi alla surutud ja käib ennast siin blogis välja elamas) on hoopis naiselik, õrn ja hooliv.

assaraisk. mis ma pian nüid tegema?

Jorks ütles ...

Kuidas "mis ma pean tegema?!?!" MMMMMMAAAAAAd loomulikult!

Anonüümne ütles ...

oksendama

Jüri ütles ...

ma ei oska ilma mmata oksendada. ainult jooksmise ja pommiga ma selle tasemeni ei jõua. nõrk iseloom.

Anonüümne ütles ...

seo pomm oma pea külge ja proovi siis oksendada...pidev hoidmine treenib kaela ka.
respect.

Anonüümne ütles ...

kas ilma oksendamiseta kohe kuidagi ei saa? see oleks küll nukker väljavaade. ma olen korra spordiga nii liialdanud, ei olnud just teab mis meeldiv. ja ma ei saa ka öelda, et see mind määratult tafimaks oleks teinud.

Anonüümne ütles ...

mia. sa vaatad asja vale nurga alt. sa oled liiga vähe oksendanud lihtsalt. I kord polnud mul ka meeldiv. nüüd kui nädalas korra midagi välja ei tule on kuidagi tühi tunne. nagu miske näriks seestpoolt. nagu auk oleks hinges.

Jorks ütles ...

Ma üldiselt ei oksenda... ma ütlen millal ja kas ülejäänd tiim oksendama peab (6)

Oksendan ainult siis kui me hääletame ja enamus ütleb, et jorks ka oksendab.

Anonüümne ütles ...

nojah. ma ju noor ja roheline alles. aitäh, et asja selgitate.

Jüri ütles ...

kaarel, ma tean, et sa loed seda blogi. mis tunne sul on, fotograafina, kui "naljamehed" pidevalt räägivad, et sa näed seda vale nurga alt? vaimne tafnessi treening mis teinekord läheb üle slugfestiks?

mia, oksendamine on alguses hirmutav, aga kui sõber esimestel kordadel juukseid hoiab (veel üks põhjus miks mmakaakidel on vähe karvu) siis hakkab see meeldima. mina oleks ükskord peagu maadlusmati täis rooberdanud ja nüüd ei jõua ära oodata millal taas sarnast ülevat tunnet kogen.

ps. osana minu tafnessitreeningust jooksis blogger teist korda umbe kui hakkasin postitama. et õppetunnist kõrvale hiilida olin vajutanud eelnevalt nuppä ctr+c. nüüd on vahepeal tulnd postitusi juurde mis kõik muudavad. teate - mina, igatahes, ei hakka oma algsest kavatsusest taganema ja postitan mis kirjutasin siis.

Anonüümne ütles ...

ei. kaarel ai vaata vale nurga alt. kaarel ei vaata üldse. tema ainult kuulab. ja pildistab. seda fotograaf tähendabki - jyri - kuula ja pildista. vabal valikul võib ka oksendada. ega fotograafia mingi mma pole.

Kaarel Nurk ütles ...

Otil on õigus. Fotograafi rusikas on tema kõrv, mis meie elu peeneid nüansse üheks jutulõngaks sõlmib ning kaosest korra fotopaberile ilmutab.

Samas, ka nurga valik on oluline. Vere- ja okselõhn levib treeningsaali ventilatsioonisüsteemist tulenevalt ainult ühes nurgas ja just sinna ma end kaameraga sean.

Anonüümne ütles ...

ka Nurga valik on oluline. ja siis veel jõusaal.

Anonüümne ütles ...

aokei! valgu-sheik, mitte valgus-heik (ma mõtlesin, et mingit helendavat kala sööte kogu aeg)