neljapäev, 18. jaanuar 2007

MMA ETV-s

Täna on ETV-s kell 20.05 saade Paar, kus Ott ja Õunts müravad. Sean seletab ka midagi. Seksikas.

15 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kas sa saad selle linti votta voi midagi? siin ei näita millegipärast etv-d ;/

Unknown ütles ...

Kui lahe : )
wee wee wee wee
kuigi ahvatlus on kindlasti suur, siis ärge teles pingusid näidake, sellega võite end vastastele ära anda:/

Jüri ütles ...

ausalt, see oli küll hale. st. ma mõtlen, et kas siis tõesti ei suuda etv reporter ennast enne inteka tegemist mingilgi määral asjaga kurssi viia? depressing või nii.

Anonüümne ütles ...

päris mõnus kogemus oli...nalja sai ja see väike koer sai meiega väga sõbralikuks ;););) if you know what i mean

Unknown ütles ...

No tõesti, Anu ei osanud isegi normaalseid küsimusi esitada:/
Kaameratöö oli ka kehvake - milleks Anu näolappi lasta rahvale, jutust piisas: käis ju demo rahva jaoks, mida oli vaja näidata.

Koer vist sai jah teiega sõbraks:P Minu meelest Ott kostitatas teda obadusega:P?

Jüri ütles ...

noh, mia! küsi, ma räägin sulle kõik mida pingud lubavad rääkida.

Anonüümne ütles ...

Anu ajas tõesti närvi oma äärmiselt mõttetute küsimustega. Aga muidu oli küll kobe värk.

Unknown ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Anonüümne ütles ...

kobe = poisid või:P?

Jüri ütles ...

tegelikult on mul kaks asja öelda:
1. pingudel on tafnessiga väga hästi.
2. kahju, et võitjad võidurõõmsat pinguliugu ei lasnud.
ei, see teine ei ole tõsine jutt. minu lugupidamine.

Anonüümne ütles ...

Ei, Anu oli kobe!?
Muidugi olid poisid kobedad, olgugi, et ma pole just eriti harjunud vaatama, kuidas suured mehed niimoodi üksteisele peale istuvad ja müravad.

mia ütles ...

nonii, jyri. shoot! ma ei jõua oodata, mil pingud ise laupäevast ülevaate annavad.

Anonüümne ütles ...

mia ja teised, esimene visuaalne ülevaade on juba avalikuks tulnud, fitness.ee galeriis:
http://gallery.fitness.ee/main.php?g2_itemId=129164
Algab Jorgeni ja Horse Poweri lipuga ja puha! (tegelikult mingi muu lipp, "VO max"?!)

mia ütles ...

või hoopis ibumax?

Anonüümne ütles ...

vomax on tartu spordimeditsiinikeskus, kes toetab meie tegemisi