pühapäev, 14. jaanuar 2007

Kõvasti uut MMMAAterjali...


...on trennist kogunenud. Siin pilt siis osast MMAakaagi apteegist, mis tihti kasutusele tuleb... pildil saab klikkida ka, siis näeb lähemalt. Siinkohal ka väikesed ülesanded teile:

1) Leia pildilt Horse Power!
2) Leia pildilt Ibumax!
3) Mida vahvat veel pildilt leiad?

Kui homme eksam tehtud, siis hakkavad suuremad apdeidid tulema.

...seniks...

MMMMAGUSAID UNENÄGUSID...

30 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Haha, Horse Power! Double Effect! Juba ennegi, kui sellest pajatasite, tegi mulle rõõmu, et ma pole päris üksi -- nimelt olen viimasel ajal oma tõrkuvat lihas-/sidekude tohterdanud jõhkralt tärpentiini järgi haiseva Salicamiga. Klikkides peaksite nägema vahvat silti (eriti äge on see Ainult veterinaarseks kasutamiseks. Kõik loomaliigid. ja Udara- ja lihasepõletikud ...).

Kas ma saan õigesti aru, see kraam on teil klaveri peal!? :P

Jorks ütles ...

Jep klaver.

Horse Poweri peal on mõnus märge: peletab eemale ka putukaid. Nii et see mure on ka lahendatud.

Igatahes... HP lõhn on päris meeldiv... siuke mentoolikommi oma.

Anonüümne ütles ...

See klaver on näide sellest, et me ei ole lihtsalt rumalad sportlased, vaid meil on ka musikaalsed huvid.

Anonüümne ütles ...

Luuletuse võisin ju alla neelata, eks igaüks libastub vahel, aga klaver ja musikaalsed huvid? MMA pidi olema karmide meeste mängumaa. Olen segaduses.

Jorks ütles ...

Oooo, meis on veel palju peidus... eks aja jooksul avaldub siin blogis igasuguseid asju:)

mia ütles ...

hm, olete tõestanud, et mõistate filmikunsti (jah, kunsti) ja nüüd selgus, et ka muusika pole teie haardeulatusest väljas. kas võib juhtuda, et teete laupäevast boondock-tüüpi ülevaate? see oleks eriti fancy. eeldusel, et kõik matšid lõppevad otsusega, kuigi 'enneaegne ejakulatsioon on pigem positiivne asi', on teil vähemalt 45min materjali. lisaks ringi sisenemine, puhkepausid ja lahkumine. peab vaid otsustama, mis laul taustaks valida. või millist muusikat selleks puhuks luua. kui raske see ikka on?

Anonüümne ütles ...

tõeliselt karm mees ei pea midagi tõestama, kui tahab kirjutab luuletusi ja kui tahab siis mängib klaverit. aint ajukääbikutest karmid mehed mõtlevad, et see on gei.

Jorks ütles ...

Misasi see gei on?

mia ütles ...

Gross Enrolment Index (GEI): statistiline näitaja, mida kasutatakse haridussektori iseloomustamiseks. Selle abil näidatakse mingi kindla piirkonna elanike üldist haridustaset. Arvutatakse umbes nii, et akadeemilise aasta alguses jagatakse kooli minejate arv (hoolimata vanusest) nende inimeste arvuga, kes peaks selles piirkonnas koolis käima. Ja nii tehase iga taseme kohta, alates algkoolist ja lõpetades ülikooliga. Arusaadav ju?

Anonüümne ütles ...

ninatark.

mia ütles ...

muig.

Jüri ütles ...

tegelikult on asjalugu nõnda, et mma-faiterid on justkui uue aja samuraid.
neile tüüpidele ei heitnud keegi ette juuste kammimist ega kalligraafiat ega arvutute sõlekeste ja kilbikeste ja muu läikiva enese külge riputamist.

pole midagi loomulikumat kui vaimne kasvamine võitluskunstides. tõsi, mälu ja muud vidinad muutuvad järjest nõrgemaks, aga see polegi peamine.
luuletamise puhul, näiteks, on mälu koormav: esiteks, sa mäletad kõiki ülejäänud luuletusi ja uute (mõtte)käikude peale on raske tulla. teiseks, sa mäletad oma eelmist rida ja riimid selle ja keegi ikka on seda riimi juba näinud ning karjatab internetifoorumis: old!

Jüri ütles ...

achjaa - tahtsin ka miale tervitusi saata ning küsida kas ta laenaks mulle kunagi oma seletavat sõnaraamatut. on ju veel nii palju mõisteid mida ma ei tunne. olgu näitena toodud sellised sõnad nagu: käsipuusakil, tõra, tukkur.

Anonüümne ütles ...

sorry mia, aga ma pean jälle viitama su keelelistele oskustele.

gei- genuine erection intoxication. see oleks korrektselt lahtikirjutatuna.

mia ütles ...

vaata, definitsioon sõltub ilmselgelt sellest, mis teemaga keegi parasjagu seotud on. minul nt on sess, mil eksamiteemadest suurema osa võtavad enda alla töösuhted (sh ühiskonna üldine areng ja haridustase) ning finantsanalüüs (sh statistilised näitajad ja matemaatika). sellest ka 'gei' lahtiseletus.
pealegi, siiras erektsioon ja küsimus selle võimalikust intoksikatsioonist on südamelähedane pigem meestele. pole midagi parata, nii see lihtsalt on.

Anonüümne ütles ...

Ma kahtlustan, et erektsiooni ja mürgituse vahelised seosed on teemana siinses blogis üheks kõige läbivamaks (ja salamahti põletavamaks nagu südasuvel hõõguv turbaraba). Viide loomulikult siis s-ile ja CHIle!

See teie gei aga tähendab loomulikult ju tegijat. Ehk siis Grupo Especial d'Intervenció (Special Forces of the Catalan Police) või siis hoopis mõnda neist või neist.

Aga õige vastuse saate ikkagi ainult Andreazelt!

Jüri ütles ...

kasutan oma igapäevatöös üht äkilist arvutiprogrammi mille ühe, mulle olulise alamprogrammi kutsung on mms001. täna olen kirjutanud kaks korda: mma001.
dammit. minu kümnepimedasõrmesüsteem on muidu üsna kabe, aga näe, (k)alateadvuse vastu ei saa.

erilised tervitused õuntsile kelle kultuurihuvi tundub kolmikust kõige ürgsem ja looduslähedasem.

Anonüümne ütles ...

tänan sind jyri. pean nentima, et ega sa ei eksi loodusläheduse ja ürgsuse kohta. kuigi olen sündinud tallinnas ja kasvanud seal, siiski juured ulatuvad kaugele siberisse. sellest tulenevalt ei ole mu lemmikajaviiteks linnamelus viibimine, vaid sõitmine oma maakohta metsa sisse. kütta seal üks kuum saun ja siis alasti leililavalt minna õue ja seal karjuda ja mõelda mehiseid asju. vanemad juba teavad targu toas püsida, sest alasti õunts võib tekitada tõsiseid häireid närvisüsteemis ja kuklasagaras.

mute ütles ...

1) Horse power asub keskel, suur ja ümmargune pudel - pealekirjutatud HORSE POWER
2) Ibumaxi ei leia
3) lisaks veel klaver ja kummikindad

Jorks ütles ...

Nii! Esimene õige vastus.

Kinnitan, pildil ON Ibumax ka.

Väga hea mute... väga hea...

Jorks ütles ...

Muide seda Ibumaxi ON võimalik ära tunda a leida sealt pildilt.

Anonüümne ütles ...

hehee. mina leidsin ibumaxi kohe üles, see on seal kinnaste peal. a no ma olen ibumaxi kunn ka, et pole imestada. kas ma saan auhinnaks ibumaxi?

mmapenguins ütles ...

Jap! Võta kohe kaks tabletti!

helen ütles ...

a mis need teised tabletid peale tolle ibuka on? 1 näeb välja nagu minu sõber sudafed aga tiba suurem vist

Jorks ütles ...

No seal on ikka igasuguseid... sinivalged näiteks on Tramadool, mis on selline valuvaigisti, et seda võttes on keelatud autot juhtida. Mõju kestab 24 h:P

Sudafedi pole. Phäh. Nohu kardab meid. Teab, et me ei kõhkleks hetkegi vaid lihtsalt VÕTAKS SELLE NINA ÄRA! (aga välismaal olevad inimesed ei saa sellest naljast aru praegu)

helen ütles ...

mina tean kõike.
ma tean isegi verivorsti värki.
nina võiks ära võtta jah aga mõnna on teisi ärritada löristades ja ebasündsaid hääli tehes.
nuuskamine = paha-paha-kole-tegu
õnneks ma olen loll välismaalane ega tea seda

Anonüümne ütles ...

helen sebib jälle

Kaarel Nurk ütles ...

Poisid, kus teie preservatiivid on?

Jorks ütles ...

kaarel - mis me nendega teeme? sssida ei või ju...

Kaarel Nurk ütles ...

Ma sõbralikult naljatlesin selle spordiala gay imidzi üle. Või on see vaid asjaosalistele endile lubatud:P