laupäev, 22. september 2007

Mis toimub?!?

...Lauri jääb loorberitele puhkama mõneks ajaks, ent ilmselt plaanib veel võistelda. Iseasi kas talle enam Lätist vastaseid juletakse anda:P

Mina ja Ott ning veel kaks meie ustavat jüngrit (kelle nimed ma suurema põnevuse huvides esialgu avaldamata jätan) läheme 6-7. oktoober toimuvatele Soome lahtistele meistrivõistlustele MMA's.

Sellega seoses tegelen mina enda kaaluprobleemiga. Sest võistluskaaluks on teatavasti mul -70 kg ja seal ma tunnen end hästi. 11. septembril kaalu peale astudes näitas mu kaal 76 kg! Massiperiood+treeningpaus otsa on mõjunud ikka tõsiselt pekkiajavalt.

Täna hommikul nägin numbreid 73,4 kg. Soomes on võistlus KAKS päeva ning kaalutakse mõlema päeva hommikul. Seega 2 nädalat aega et kaotada 3,5 kg pmst. Raske, ent tehtav - nii arvan ma praegu:)

Kõht on veits tühi:P

9 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ajutiselt kaalu alla tõmbamine ei ole nii raske, ei pea tingimata näljutama. Kui sa oled mõnda aega kerge elu peal olnud nagu sa väidad, siis kasvõi juba vee arvelt peaks 2,5-3kg maha saama.

Vaheldumisi ühel päeval solaariumit, teisel päeval infrapunasauna. Täiesti soolavaba dieet, sest sool hoiab ja sunnib kehab vett varuma.

Vesi kehast välja ja kaal kukub. Hiljem nädalaga endine olukord taastub.

Jorks ütles ...

Mhmh kõik on õige. Ja teame ka seda:) Aga paariprotsendi kehakaalu muutus vee arvelt mõjutab juba oluliselt sooritust. Ja rehüdratsiooniks kulub enam 24 tundi. See ongi see, miks MMA tippvõistlustel, kus kaalumine on PÄEV enne, võistlevad tüübid, kes kaalu peale astuvad ntx 93 kilostena, aga ringi juba 103 kilostena. Aga juhul kui kaalumine on võistluspäeva hommikul (nagu nüüd) ERITI veel kaks päeva järjest või vahetult enne matši (nagu BJJ's) siis see taktika ei ole väga hea.

Lisaks sellele on erinev mõju veel intra- ja ekstratsellulaarsel vedelikukaotusel...

Ühesõnaga ma tahan vee arvelt võtmiseks jätta max 2 kg ja loodetavasti veel vähem.

Eks meie kaaluvõtmiskogemused on ka juba mõneaastased:) Ja raamatuid-artikleid on ka loetud.

Vbla pühendan sellele järgmise pikema postituse kui huvi on...

Anonüümne ütles ...

jaa, huvi on:)

Anonüümne ütles ...

btw: mina ei olnud anonüümne1

Jorks ütles ...

Soovitus: kasutage kommentaarides "other" funktsiooni ja mõtelge endale kasvõi mingi mõttetu, ent unikaalne varjunimi välja kui oma nime alt kommida ei taha - on lihtsamalt aru saadav.

Teisipäevaga peaks eritisuurtöökiire, mis tekkinud tänu võistlustel käimisega seotud mittetöötamisega, hetkeks mööda saama ning siis saab ehk lugeda sellest kuidas mu dieet läheb ja kuidas kaalu võetakse:)

Anonüümne ütles ...

Kas viimaseid võistlusi ka videona esitate? aitäh!

Anonüümne ütles ...

kohekohe on loota et tulevad netti üles - kindalsti paneme siia seejärel lingid üles

Anonüümne ütles ...

http://www.youtube.com/watch?v=q49aXc3_fDY

oti matš

Anonüümne ütles ...

http://www.fitness.ee/main.php?main=huvitav/fitnesstv/index&top=top.blue

sealt vali "VARIA" ning video "Fight Gala 2007 - Ott Tõnissaar"