neljapäev, 20. september 2007

Kõik On Hästi e. Viimased Uudised Enne Võistlust

Nagu olete võibolla tähele pannud, siis pole vahepeal pikalt kirjutatud. See ei tähenda seda, et vahepeal poleks asju juhtunud. Nagu te juba teate, siis TÄNA (neljapäev, 20.09.2007) on järjekordne võistlus eks. Saku Suurhallis. 19.00. Esimene MMA-matš hakkab kõigi eelduste kohaselt ca 19.30.


Lauri ja Ott on ilusasti kaalutud ja vormis ja värki, ent loomulikult ei puudu ka viimase hetke üllatused. Kõigepealt täiesti MMA-väline üllatus see, et ürituse taeipoksi poole pealt põhimees Kevin Renno ei lähegi tolle slovaki vastu, kelle vastu alguses pidi minema. Slovakil pidavat põlvevigastus olema ja seega hoopis mingi muu mees on Kevini vastu, aga õnneks ikka Euroopa tiitlile. Go Kevin!


Suurem üllatus oli see, et taaskord lõi üks lätlane põnnama – Oti vastane Dmitri Šipulin otsustas minna kergemat teed ja võtta vastu hoopis matš 90 kg kaaluva afroeuroopa päritolu hollandlase Andre Feet’i vastu järgmisel nädalavahetusel Riias. Oijah. Küll see vastaste leidmine on alles raske. Õnneks leidsid nad taas (meenutagi Priidu võistlust) kiirelt mingi ullikese asenduseks – Sergeis Gulakovs’i nimelise – ja matš ikka toimub.


Loomulikult oli veel toredaid korralduslikke üllatusi stiilis „ei noh, lätlased on üldiselt kaalus, siin ainult paarsada grammi üle“ ning „ah küünarnukid on keelatud või?“. Üldiselt on lätlastega asjaajamine üldse puhas rõõm – näiteks mõned väljavõtted e-kirjavahetusest nendega (kirjaviis muutmata):


We are was very glad to fight in your tournament.” (kommentaariks BoB'ile)


“We are came to estonia in april 28 th.” (enne Priidu matši kevadel)


“Are you can give me answer very fast?” (seoses minu ärajäänud matšiga Riias)


"The medical insurance as you whant!!!” (seoses minu ärajäänud matšiga Riias)


Ja paar pärlit reeglitest, mis Läti võistlustel kehtivad (kirjaviis muutmata):


”During the fight it is not allowed to wear jewelers of any type.” (et nagu mismõttes? Et ei tohigi oma isiklikku juveliiri nurka kaasa võtta või? Mismoodi peaks meie tiim ilma juveliirita võistlustele ilmuma!)


(keelatud tehnikate nimistus):


“Suto technique (knife hand) to the head.” (can I hear... JUDO CHOP!)


“The fighter can be disqualified by the referee or organisation if the above mentioned rules are respected.” (ühesõnaga reeglite austamise eest saab disklaffi... ahah, selge...)


On veel häid uudiseid – käisin Õuntsil Seewaldis järgi. Ta pääses sealt tagasi halli argipäeva ning jätkab lähiajal treenimist ilmselt Tallinnas Priidu käe all. Seewald tundus päris mõnus koht olevat nii minu põgusal külaskäigul kui ka Õuntsi enda kirjelduste alusel. Siinkohal ka natuke fotomaterjali, mis Õunts kohapeal salvestas:


Selle pildi tegi Õunts oma palati rõdult. Ma ei tea, kas asi on nendes tablettides, mis ka mulle kohe sinna saabudes sisse topiti (ja mille peal Õunts juba mõnda aega oli olnud, ent FANTASTILINE kas pole?)


Selle pildi tegi Õunts minust oma palati rõdult, et jäädvustada ka minu sealviibimine.


Selle pildi tegin ma oma mobiiliga Seewaldi nurga taga - ilmselt paikneb seal mingi haruosakond.


Väike ülevaade sellest, kui külluslikult Seewaldi sööklas süüa antakse...










Seewaldi peahoone eespoolt.


Õuntsi raviarst dr. Bertström jätab meiega hüvasti.


Nagu ta näete oli seal mõnus! Seepärast jääbki mõistetamatuks see, miks saatis ta mulle umbes kaks nädalat tagasi sellise SMSi: „No ei lähe hästi. Hullumajas olemine on palju Hullem kui ma arvasin. Praegu veel lastakse 3h välja, aga see tahetakse ka ära võtta. Söök on ülis***, mingi 1/5 sellest, mis muidu söön. Õhtuti pean rahustit võtma. Päris depressiivne. A naisi on nagu muda.“ Igatahes temaga koos sealt välja tulles tundus ta küll juba väga heas tujus ja terve olevat, loodame, et siis igapäevahall Tallinn seda ei muuda.

Mis siis veel?

Noh tiimiga on uusi liituda soovijaid. Selle näiteks toon ühe vahva MSNivestluse, mis mul hiljuti oli ühe tüübiga, kes minuga sellest blogist inspiratsiooni saanuna, ühendust võttis:

TEMA says:

http://www.fightgala.de/about.html

TEMA says:

teie ka sinna?

MINA says:

ikka ikka

MINA says:

ma küll ise ei võistle, aga olen nurgas treener kahel tüübil

MINA says:

ott

MINA says:

ja üks tüüp veel

MINA says:

lauri

TEMA says:

ma siis püüan tulla uurima - noh et kas tasub ise ka asi ette võtta või mitte

MINA says:

no eks sa püüa

TEMA says:

a te konkurentsi ei karda?

TEMA says:

mis kaalus te olete muidu? alla 79?

MINA says:

kes "me"

MINA says:

mina olen alla 70

MINA says:

ott alla 77

MINA says:

need on võistluskaalud

TEMA says:

mis katekooriad edasi on?

MINA says:

ehk siis igapäevaselt kaalume tiba rohkem

MINA says:

mma standard on

MINA says:

70

MINA says:

77

MINA says:

83

MINA says:

92

MINA says:

ja 92+

TEMA says:

võistluskaalus vast alla 83 saan, 77 ei tule ära vist

TEMA says:

no eksnäis

MINA says:

no enne kui võistlema saab hakata peab veits ikka trenni ka tegema enne

TEMA says:

muidugimuidugi

TEMA says:

jõusaali teen hetkel tegelt, ja valgu peal ka

TEMA says:

a pekki on liiast, pole aeroobset trenni võtta kuskilt

TEMA says:

a seda et

TEMA says:

kuidas teil minu kaalus muidu traumadega on

TEMA says:

või teil on seal ainult maadlus rohkem võitlusstiiliks?

TEMA says:

ma pean silmas et kas murtud lõug on tavaline nähtus

TEMA says:

sest ma ju tean kui tugevasti ma lüüa jõuan, ja see teeb väheke meelehärmi (punane lisatud blogija poolt rõhutamaks selle lause dramaatilisust)

MINA says:

ei me teeme ikka kõike smõttes löömist ja maadlust ja maasvõitlust jne... aga ei murtud lõug ja üldse traumad ei ole tavaline nähtus... trenn ei ole ju võistlus

TEMA says:

ma mõtlengi võistlusel ikka

TEMA says:

niisama ei viitsi trenni tulla ma arvan

MINA says:

mis sa sellega mõtled?

MINA says:

et lähed kohe võistlema?

TEMA says:

no et kas või

TEMA says:

ei

TEMA says:

tuleks teeks trenni

TEMA says:

aga võistlema läheks ka

TEMA says:

st eesmärgita trenni ei taha teha

TEMA says:

eesmärk oleks võistlemine

MINA says:

ei võistlustel ei ole tavaline nähtus

TEMA says:

aga kui eesmärk ehk võistlemine on liiga eluohtlik siis ma pean kaaluma seda asja veel

MINA says:

ega see lõug nii kergesti ei murdu

TEMA says:

mis kaitsmed võistlustel on muidu, paelad, kindad ja hambakaitsmed, veel midagi?

MINA says:

paelad?

MINA says:

amatöörides on jalakaitsmed ka

TEMA says:

kinnaste alla

MINA says:

kopsik on igal pool

MINA says:

mõnel pool ei lubata kinnaste alla midagi panna

TEMA says:

kopisk on kubemekaitse?

TEMA says:

ow

TEMA says:

teil on need tillukesed kindad eksju?

MINA says:

mhmh

TEMA says:

raisk

TEMA says:

raskekaalus teil üldse võistlejaid on selliste tingimuste juures?

MINA says:

sa mõtled eestis või üldiselt?

TEMA says:

eestis ma saan aru vist ei ole kedagi, a üldiselt ikka mõned on?

MINA says:

üldiselt on ikka raskekaallasi sama palju kui teisi

TEMA says:

ohoh

TEMA says:

peaks uurima videodest kuidas see välja näeb

MINA says:

käesidemed on just kindlasti keelatud AMATÖÖRIDES

MINA says:

teipimine ja sidumine on proffides lubatud

MINA says:

sest see lubab kõvemini lüüa

MINA says:

ilma kätt katki löömata

TEMA says:

no just

TEMA says:

umbes kuu aja pärast on selge kas ma jään tallinnasse või tulen tartusse elama, tartus võiks trennida küll

MINA says:

k.

TEMA says:

kesklinnas on kodu ja lähedal käia


Mõnus! Meie tiimist oligi just puudu Eesti variant Art Jimmersonist (kes ei tea, siis Art Jimmerson on üks klassikaline MMA-fighter 90ndate keskelt, kes mingis väga varajases UFC’s võistles Royce Gracie vastu. Ta pani ühte kätte poksikinda, sest kartis, et kuna ta selle käega nii kõvasti lööb, siis äkki vigastab kedagi väga hullult. Kui rohkem tahate teada, siis SEE LINK on abiks.)


Olge magusad!

4 kommentaari:

Unknown ütles ...

Ma ütleks, et see leht on tase! (Y)

Edu võistlustel!

Eigo

Anonüümne ütles ...

Ettepanek - võtke oma juveliir kaasa (sest kamoon, blingi peab ju keegi lives kiirelt treima, et matshi pauside ajal ja lõpus saaks kohe kõik kaela-kätte-vööle-rinda visata). Aga see pole veel kõik, sest juveliiri teadliku kohaletoomisega pole te reeglitest kinni pidanud ja seega ehk ei saa disklaffi! Hundid söönud, lambad ehetes.

Jüri ütles ...

minul hakkas seda emesenni lugedes Jorgenist kahju.

ma ise vb isegi ei küsi tema käest enam kõikvõimalikke nõtrusi oma kõikvõimalike "mõtete", "vigastuste" ja muude "probleemide" kohta.
vist.

Jüri ütles ...

teise järelduse tegin ma sellest msnivestlusest veel - ma julgen trennis edaspidi ainult otiga sparrida. ta on ikkagi sportlane.