neljapäev, 2. august 2007

Why do they call it common sense if it is so rare in the world?

Eile maadlesime trennis maadlejatega. Hästi lõbus oli:) Aga see selleks...

Mingil hetkel jalutas saali sisse üks noormees, kes mõnda aega meie tegevust silmitses...

Ott: "Tere... otsite midagi?"
Tema: "Jah, tere, et... millal siin need trennid hakkavad?"
Mina: "Mis trenne te konkreetselt mõtlete, siin saalis on mitmeid erinevaid klubisid ja nende trenne?"
Tema: "Eee... noh... et kõige paremini ennast kaitsta või nii..."
Mina: "No selleks, et enesekaitse jaoks trenn kõige parem oleks peab seal olema nii püstivõitlus löökidega... kui haardest võitlus, et kuidas vältida seda, et sind heidetakse või selleks et ise heita ja maasvõitlus selleks puhuks kui maha peaks asi minema. Et kui vaadata isegi mingeid suvalisi kaklusi, siis üsna tihti juhtub, et läheb mingiks rüselemiseks ja minnakse maha ka, hoolimata sellest, et kummalgi seda algselt plaanis polnud."
Tema: "A mis see on mis teie praegu teete?"
Mina: "No praegu me treenime maadlust, maadlejatega, neil on võistlused tulemas, aga muidu me oleme need vabavõitlejad..."
Tema: "Ahah..ahah... oot misasi see on mis te teete?"
Mina: "Vabavõitlus... inglise keeles MMA ehk Mixed Martial Arts."
Tema: "Ahah... oot misasi?"
Mina: "MIXED MARTIAL ARTS INGLISE KEELES... Eesti keeles kutsume seda lihtsalt vabavõitluseks."
Tema: "Ahah... selge jah... pole sellest varem kuulnud lihtsalt."
Mina: "No eks see ole ka rohkem siuke viimase paari aastakümne asi..."
Tema: "Mmmm... aga üldiselt siis nagu poks on vist kõige parem jah?"
Mina: "..."

3 kommentaari:

Jüri ütles ...

common sense on common sense lihtsalt sellepärast, et kui teda niisuguse nimega nimetatakse siis on see mõnusam riist oponendi naeruvääristamiseks.

hallil ajal, siis kui loomad veel rääkisid, siis kui faking milla piim oli mingi kuu või kaks turul olnud kergitas mu kolleeg kulmu minu arvamuse peale, et piim läheb väljaspool külmkappi ruttu hapuks. tüüp vadistas midagi common sensesest enne kui ma talle kõige puhtama oi-oi-oitsukiga roiete vahele virutasin.
mõistate mu loo kurbloolisust, eksole?

Anonüümne ütles ...

See, et ei meeldi, et naeruvääristatakse .. see on vist common sense. paradoksaalne konondrum :P

Aga selle trennisaali külalise mõttelõng jäi ilmselt pidama sealkohal kui Jorks veel püstivõitlusest rääkis.. Katkise plaadi kombel hüppas siis pärast tagasi vana koha peale, kus muusika veel arusaadavat lugu mängis.

Anonüümne ütles ...

iirwwww et poks siis jah ikka jah ;D