neljapäev, 28. detsember 2006

Tänane jõusaal ja toredad fännid.

(jorks tegi selle)

Kuna kõik võibolla kommentaare ei loe, siis ma panen siia üheda toreda fännikommentaari mida ühe varasema postituse tagant leida võis:

"Anonymous said...

tegelt nagu alla 50-ne ei lükata on võistlussportlasel päris piinlik, mul üks sõber lükkab 85 ilma põrketa ja ta ainult pool aastat teind, kuid tal bläkk-out tuleb siis kakleb ka päris hästi, võitluskunstid bläkk-audi vastu ei aita, katadega klubis rokib aint tantsupõrandal

December 27, 2006 3:28 PM"

Kallis Anonymous. See on hea, et sa muretsed meie piinlikkusetunde pärast, ent ära muretse - me ei tunne piinlikkust. Me vaid püüdleme täiuslikkuse suunas. Tavaliselt me ilma põrketa ei suru, sest me tahame plahvatusjõudu treenida. Löögi jaoks ju! Siiski, selleks, et end sinu sõbraga võrrelda tegime täna ilma põrketa - polnudki väga palju hullem. Ott surus 41,5, Õunts surus KA 41,5 (oi seda rivaalitsemist nüüd Oti ja Õuntsi vahel) ja mina surusin 40. Pange siis tähele, et minul ja Õuntsil siis ainult pool kilo vähem kui põrke ja plahvatusega! Pole ju mingid prügi pealt riisutud poisid!

Sinu sõber on oodatud meie trenni. Tutvustame teda lisaks bläkk-audile ka nokk-audiga. Ja audi sajaga ka (Otil on Audi sada - see on meie tiimi auto).

Katadega klubis rokkimisest ei tea ma midagi. Ükskord ma klubis ühe Katrinaga tantsisin küll ja ta palus ennast pärast kodus hellitavalt Kataks hüüda aga teda oli ainult üks. Teine tüdruk oli Milvi ja tema kohta ma ütlesin Kiisuke.

Aga seniks edu sulle ja meeleldi ristame sinuga ka rusikaid kui soovi on!

Muidu oli hea trenn ainult et villid on pihus kangist ja higine olen ka - ei käinud dushi all peale trenni, sest plätud unustasin koju ja ei taha seeni saada. Vuihh... kulturistide seened:S

Nüüd söön (toitumisest ükskord ka pikemalt) tatraputru kapsaga, sest muu jaoks polnud raha praegu. Valk, süsivesik ja muud lisandid see on kulukas. Lisaks veel Ibumax 800 (ma ei tea mina seda Oti soovitatud asja ei julge võtta) , Horse Power ja muu... vot nii.

Train hard, fight hard, party hard! Ja kirjutage meile ikka!

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

VALI MIND :D Katadest ja rokkimisest ma ei tia küll mitte midagi ... aga vajadusel võin olla nii Kata kui ka Kiisu :D

Jüri ütles ...

"Aga seniks edu sulle ja meeleldi ristame sinuga ka rusikaid kui soovi on!"
oota, nagu teil on mingi heategevusorganisatsioon või? et kui ma tunnen, et pole ammu peksa saanud siis tulen teile jõusaali ja aitate?

Jüri ütles ...

ps. muidugi, ma rikkusin praegu rämedalt seda reeglit, et sõna võivad võtta ainult tüübid kelle biitseps on jämedam kui 40 cm. ootan huviga karistust.
sry für doublepost.

Jorks ütles ...

jyri - sõna võivad võtta kõik. Lihtsalt tiimi on mõtet pürgida nendel, kelle ÕLAVARRE ümbermõõt on 40+ cm. Me ei anna peksa... me pole mingid maakad, me oleme mmaakad. Me treenime. Ning jah ikka saab abiks olla meil trennis.

Jüri ütles ...

kui ma teid aidata saan siis ainult öelge. muidugi, minu suhe vigastustega ei ole nii ürgmehelik, aga natuke peksa ja veidi lukke saada pole ju paha. saate ego tuunida.

Anonüümne ütles ...

mis te võtate söögi alla ja peale ibukat 800 mg vä? tervise keerate pu***i niimoodi mehed, niipalju ei tohi päris koguaeg.