neljapäev, 28. detsember 2006

Sseks ja Chi.


Kõigepealt teade Kata-Kiisule, kes kommenteeris minu eelmist posti:

Väga vahva on näha, et mul on naisfänne. Minu kontaktid sa leiad orkutist, sest vaata, mina olen meie tiimist see ainus kaval, kellel on orkut. Ott nimelt kustutas kunagi ammu oma konto ära, sest ta rumal arvas, et see segab tema elu. Õunts aka Erik teeskleb, et teda ei huvita orkut, aga tegelt käib ta salaja oma venna kasutajakontoga teiste inimeste profiile piilumas. Perv. Aga mina tean, et orkut on lihtsalt enda suhtlusvõrgustiku hoidmiseks ja uute toredate tuttavate leidmiseks eks! Orkut - see on nii ilus sõna. See öeldud - täielik õudu - juba viimased kaks tundi on orkut maas! Ma vaatan iga viie minuti tagant aga IKKA pole üles tulnud. Vaatan igaks juhuks ühe korra veel.

"orkut is under construction.
please check back soon (="

Et nagu mismõttes?!?! kuidas nad saavad mulle niimoodi teha? AAarrrghhh!

Aga jah naisfännid on toredad. Tihti arvatakse, et mma on siuke meeste värk rohkem ja veri ja peksmine ja naistel pole seal midagi vaadata. Ma arvan, et see on räige seksism! Miks ei peaks naistele mitte meeldima verd ja peksmist vaadata? Lisaks sellele veel see tohutu hulk meheilu mis sealt (vähemalt meie tiimist) õhkub.

Aga see öeldud, siis kallid (nais)fännid. Ärge enne võistlusi (20. jaanuar) meisse liigselt kiinduge. Sest: (ja ma ütlen seda ainult üks kord) :
"Treenivatel mmaakatel on seksiga (edaspidi: S-sõna) väga eriline suhe. Nimelt seda ei tohi olla mitte."

Miks?

Vaadake on olemas selline sisemine energia, mida nimetatakse CHI'ks. See on võitluskunstides väga tähtis. CHIst saab lugeda wikipediast: http://en.wikipedia.org/wiki/Qi ja CHI'd actionis saab vaadata näiteks siit: http://youtube.com/watch?v=MJlIUJwDqcM (see on tai-chi. Võitluskunst kus CHI on üks väga oluline komponent. Teine oluline komponent on tai. See tähistab riiki kust see CHI tuleb - Tai'st. Sealt tuleb Tai-poks ka. Sri Lanka aka Tseilon noh.)

...ja CHI'd ei tohi üks mees mitte raisata. Vaid ta peab seda jusntimelt koguma, et matšiks oleks seda hästi palju. Sellepärast, ei tohi seda kulutada sellistele kasututele asjadele nagu S-sõna. Victoria ajastul oldi selles suhtes õigel rajal, et arvati, et mees saab ainult mingi arv kordi oma CHI'd vallandada ja siis ta sureb. MMA's on ka mehes ainult mingi arv matše. Ega 60-aastaseid ikka naljalt võistlemas ei näe enam. Pole CHI'd lihtsalt enam. Kõik raisatud. Tsui-Tsitsu looja Helio Gracie (kes praeguseks on muldvana aga ikka sparrib) ütles ka telekas kolm pika ea saladust: 1) I eat my own homemade cheese 2) I haven't drank coffee, eaten chocolate and smoked since I was 20 3) I never had sex that WAS NOT TO PROCREATE. (!) Word. Ja üldse Victoria ajastu Inglismaal kui mehed oma CHI'd hoitsid, õlmitsesid sellised alad nagu poks (ja ma räägin tollane poks ei olnud selline üksteise vatipatjadega tupsutamine nagu praegu), rusikavõitlus, catch-maadlus ja vabavõitlus. Kõik tänapäeva mma eelkäijad... Ja vanas Jaapanis ja Hiinas olid ka kõik kungfuu löömavennad buda-šaoliini mungad (!) ju. Palju CHI'd!

Ajalugu on tähtis. Lapsed, õppige ajalugu.

Teine tahk on see, et treeniv tiim peab olema ühtne. Meie kolmekesi teeme kõike ühtemoodi ja koos. Nüüd väike segadus tekkis sellest, et Otil on elukaaslane ja minul ja Õuntsil ei ole. Kuna meie tiim on demokraatlik siis asi oli lihtne, me korraldasime avaliku hääletuse:

(ei me ei otsustanud, et Ott peab elukohta vahetama)

Vaid: me hääletasime (hääled jagunesid O: poolt; J: poolt; Õ: vastu e. 2-1), et Ott peab kuni võistlusteni loobuma S-sõnast. Tiimi ühtsuse ja CHI nimel.

Siiski: mina ja Õunts kahtlustame, et Ott eirab aegajalt üldkogu otsust. Samas on meil raske seda kontrollida - väliselt pole ju näha raisk. Uurimustöö kestab.

Lubatud on ainult vahetevahel rangelt kontrollitud kiretu CHI vabastamine. Seda on vaja teha selleks, et matši ajal oleks CHI'd palju ja see tingiks agressiivsuse, ent samas see ei vallanduks kontrollimatult. Kujutage ette stseeni - minu matš eks... ja selja pealt võitleja nagu ma olen, siis ma kohe lähen ja teen guardpulli ehk kääridesse hüppamise, selleks et teha lendavat trianglit (triangel on üks lahe kägistus kus jalad on risti ümber pea, üks hea video sellest kuidas seda alustada tuleb on siin - üsna meie treeningule sarnane: http://www.youtube.com/watch?v=fcZOVQJaSLA)
ning siis toimub järgnev triloog:

mina: ! %-)
vastane: ?? WTF ?? ****! :S
mina: "ärge muretsege, see on kõigest chi!"
kohtunik: !!!?!?!?!, ¤$!"¤"#¤!&!!!
mina: :$ :.(

Ühesõnaga me EI taha, et juhtuks midagi sellist. Samas tahame me matšiks head teravat ja agressiivset vormi yeah.

Võistlusteks valmistumine pole kerge:( Aga eks meil kõigil on oma toimetulekuviisid. Ott vist ignoreerib meie kokkulepet. Õunts tegeleb selliste asjadega ja elab niimoodi enda pingeid välja:

(täislink tema tegemistest on siin: http://picasaweb.google.com/priidikluks/ErikDidBarbieS?authkey=kM7v5nCI5Ko) ja mina olen hästi tubli ja õpin eksamiteks hästi palju:)

Tegelikult on kõik okei seni kuni surumistulemused kannatama ei hakka. Ja mis toimub peale matši... see toimub peale matši :D ;) :P

(loomulikult hakkab KOHE järgmiseks matšiks valmistumine).

...aga kui see pisiasi välja arvata, siis naisfännid on äärmiselt teretulnud.

Peace and luv.

Jorks

Ma lähen nüüd võtan külmikust jääkoti ja panen selle enda põlve peale ja kaela peale ja pea peale ja küünarnuki peale ja... - väga hea trenn oli õhtul ka. Chi reservuaar annab tiimi teravuses tunda juba.

P.S. Täna tegime pilte, homme saavad need ehk blogi üles.

P.P.S. Ühel fännil tekkis küsimus, et kui me mitmekesi kirjutame siia, miks me siis erinevaid autoreid ei tee. Daaa... me oleme sportlased mitte itimehed.


5 kommentaari:

toiz ütles ...

et kus teil see trenn toimub - mitte jõusaal, vaid peksa saamine?

ma tuleks vaataks, äkki on äge

Anonüümne ütles ...

Chi on asiaatide testosteroon. Kui saaks vaid küsida mõnelt vanasti (ajaloos) võitluses palju chid vabastanud tüübilt, et kas ta eelistaks oma chid rakendada võitluses või naisfänni süleluses. Ehk kumb oli enne kana või muna. S-sõna keelasid ihned kiriku-chi-mehed ära ja mehed läksid oma chid üksteise peale vabastama, vürtsitatult - vere ja tinaga. Rõõm kuulda, et tänapäeva võitlejad teavad, kuidas asi käib vähemalt ja ei ole iseenda s-sõna/chi ohvrid ja testochiroon vabaneb kontrollitult, seljalt, kohtuniku terava pilgu all.

mmapenguins ütles ...

Treeneri, treeneri pilgu all vabaneb kontrollitult. Matši ajal kohtuniku pilgu all on häbi veits...

j.

mmapenguins ütles ...

toiz - ma panin su oma emmessenni. Räägime sellest seal v. saada meile ekiri.

j.

Anonüümne ütles ...

Õunts on juba aastaid tsölibaadis elanud ja oma pingeid teisiti maandanud (barbied ja lowkickid) niiet temale ei tohiks S sõnast loobumine väga suuri raskusi tekitada.

Vaadake Õunts oli kaval ka.. ta valas kõik selle toore chi energia mis tal üle jäi, oma hoolikalt valitud tätoveeringutesse. Ma täitsa usun, et võib juhtuda situatsioon mida keegi ühes eelmistes postitustes kirjeldas, et Õuntsi parem jalg saadab siberisse. Sõnaotseses mõttes. Umbes nagu Meistris ja Margaritas saadeti vaene Stjopa Lihhodejev Moskvast Jaltasse.

Sellest tuleks hiljem muidugi hull jama.