teisipäev, 13. november 2007

Vigastused?

Eile oli päris lahe trenn:) Saime poksida ja mahaviimisi teha ja värke, mille tulemusena näen hetkel välja nagu oleksin saanud noorendava Botoxikuuri - huuled on punased ja seksikalt pruntis. Mingi poksikinda krõps on ka üle näo sõitnud, nii et kriimul kiisul kriimud silmad.

Trenni lõpus ei viitsinud ma löökidega lähivõitlust teha, sest see oli liiga kiire ja stressitekitav nälgitud tööpäeva otsa. Siis tegime maadlust. Keskmiselt iga kolme minuti järel sain ma mingi väikese müksu.

Küll kukkusin enda (ikka veel pisut haige) õla peale.

Tegime edasi.

Mingil hetkel väänasin pisut vasakut põlve.

Peale minutist istumist tegime edasi.

Venitasin paremat rinnalihast.

Peale mõningaid käeringe ja veendumist, et kõik on üsna ok, tegime edasi.

Ja siis peale järjekordset müksu Ott ütleb, et "Kuule, et jätame praegu pooleli, sa saad siin mingi iga natukese aja tagant jälle väikese vigastuse, et pole mõtet nii..."

Mille peale mina entusiastlikult ja automaatselt vastasin: "Nojah, aga kõik on korras ju, midagi otsustavat ju pole veel (!) juhtunud..."

Ja selle peale jäi Ott mulle tõsiselt otsa vaatama korraks ja oli selline vaikusemoment... ja siis ma sain aru et pagan küll... MIDA ma just olin öelnud.

Loo moraal: inimesed hoolitsege oma keha eest. Teil on seda ainult üks. Kuulake teda. Ja siis ta teenib teid hästi ja kaua.

P.S. Olles tõsisema trenni lõpetanud tegime me Otiga veel pehmelt kuivalt ja turvaliselt heiteid heitemati peale, ja siis tegin ühe intervallijupi ühe BJJ-spetsiifilise asja peale. Täiesti ohutult ja täiesti vigastustevabalt. Happy times.

(Lauri "Sonic" Ülenurm enne Fight Gala 2 edukat matši)

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Jutt jumala õige:)
Endalgi käsi natuke valus, peab ettevaatlikum olema:)
Ohutut treenimist!

Anonüümne ütles ...

rohkem informatsiooni tegemistest. ärge laske oma fännidel nii pikkalt oodata

Jorks ütles ...

Ma ei tea miks Oti hoog raugenud on:P tavaliselt ta suht raugematu mees;)

Anonüümne ütles ...

unustasin ära et meil blogi on. sry. enam ei juhtu. kohevarsti postin.

Jüri ütles ...

teemast küll välja, aga teate - see Lauri pilt on ikka eriti nunnu. ükski lõngakorvis hullav kassipoeg ei ole süütuma, südantsulatavama olemisega.

seda pilti vaadates on raske uskuda, milline jõhkard ta tegelikult on.
inimesed, olge valvsad ja umbusklikud!

Jorks ütles ...

Jyri has caught teh ghey!:S