esmaspäev, 15. oktoober 2007

2. kuidas ott suvi läbi looma moodi trenni tegi

pärast seda kui mihkelson toda lätlast kõrvalukuga võitis pakkus dane & co meile, et "poisid - mis te jamate selle ülikooliga kurat. tehke parem sporti". nagu aru saada, siis seda teed ma läksingi. lõpetasin selle jama ülikooliga ära eksju. ja siis hakkasin kõvastikõvasti trenni tegema. kuigi terve suvi läbi pakuti meile erinevaid võistlusi (mis kõik korarldajate kala tõttu ära jäid) siis nagu arvata võib ei olnud see minu jaoks motiveerivaks teguriks. iga meeter mäkkeõtusu, iga kordus rinnalt surumist, iga jab, iga cross, iga takedown, iga kõhulukk... kogu see aeg kõlasid mu peas dane & co kuldsed sõnad... "kurat ära jama selle kooliga. tee sporti parem". ja siin ma nüüd olen.

september 2006. mmmmmaadlejate kava ;)

põhimõtteliselt tegin 1,5 kuud iga nädal 10-12 trenni. 1 puhkepäev nädalas - enamasti 2 trenni päevas. mõnikord juhtus ka nii, et 2 nädalat järjest ei teinud puhkepäeva ning siis tuli 2-3 päeva ainult üks tenn. väljavõte suvisest treeningkavast (I tulbas hommikune trenn, II tulbas õhtune):

9.juuli mägi jits
10.juuli poks mma
11.juuli mk
12.juuli mägi poks
13.juuli
14.juuli mma tq+mma
15.juuli mma mma

16.juuli mägi jits
17.juuli puuladumine (6h)
18.juuli jits mk
19.juuli mägi mma
20.juuli jits
21.juuli mma tq
22.juuli jits maadlus

23.juuli mägi jits
24.juuli mk jits
25.juuli maadlus
26.juuli mägi mma
27.juuli maadlus
28.juuli tq
29.juuli jooks mägi

30.juuli jooks maadlus
31.juuli mk mma
1.aug poks maadlus
2.aug mägi maadlus

*mägi = erinevat sorti mäkketõusud (umbes 40 min kokku koos 10 min soojenduse ja 10 min jahutusega).
*jits = bjj ja/või subw. munemist ei ole, kogu treening raundide kaupa (keskmiselt 8-12 raundi, raund 4 minutit). sellise süsteemiga tavaliselt, et 2-3 raundi järjest ja siis 3-4 min pausi jne.
*poks = poks. munemist ei ole, kogu treening raundide kaupa (9-12 raundi, raund 2-3 minutit). sellise süsteemiga 2-3 raundi järjest ja siis 2-3 min pausi jne.
*mk = maadlejate kava jõusaalis
*mma = mma. munemist ei ole, kogu treening raundide kaupa (keskmiselt 8-10 raundi, raund 3-6 minutit). sellise süsteemiga 2-3 raundi järjest ja siis 3-4 min pausi jne.
*tq = team quest cirquit
*puuladumine = puuladumine. kütetpuud oli vaja kodus keldrisse saada. 6h järjest - iga 1,5 tunni
tagant 5 min pausi.
*maadlus = maadlus. munemist ei ole, kogu treening raundide kaupa (keskmiselt 8-12 raundi, raund 4 minutit). sellise süsteemiga 2-3 raundi järjest ja siis 3-4 min pausi jne.
*jooks = taastav jooks 45 min kuni 1 tund. minu puhul pulsiga kuni 148 lööki minutis.

treeninguid ei peatanud miski. vahepeal käis ka vend paariks päevaks külas.

nagu 2 tilka.. vett?
siis oli sama rutiin. õhtul pidu ning hommikul kohe trenni. eriti hästi motiveeris mind see kui nägin millist piina see mu vennale valmistas =) ega me väga tihit koos ei pidutse - nii korra aastas umbes, aga siis ikka korralikult.

milleni see siis välja viis:
1. täielik tippvorm. kiirus, plahvatus, jõud, tehnika, ajastus, vastupidavus, ..., isegi lõtvus
2. jorgen rääkis suve läbi kui ilus keha mul on ->
3. mille tulemusena ma omakorda endale rannast naise leidsin =) siiamaani on elu ilus (ptui-ptui-ptui)
4. koormustest spordimeditsiinikeskuses VOMAX, mille tulemusena sain teada, et enamus füüsilisi näitajaid vastavad tippsportlase omale ning et loodus on mind õnnistanud:
  • hapnikutarbimine oli 60,3 ml/min/kg (loe: väga hea)
  • aeroobne lävi algab pulsist 170 l/min ning anaeroobne 185 l/min (loe: suurepärane) (ja kõik see oli treenitud INTERVALLTREENINGUGA, istudes päris palju aega ANAEROOBSES tsoonis. ainus koht kus ma "aeroobset jooksu" oma elus veel teen ontaastav jooks vahest harva. vsjo.)
  • lisaks veel igasugused hüppetestid jne
  • OTSUS: Terve. Väga hea treenitusega. Jätkata treeninguid väljakujunenud viisil.

ott "special" tõnissaar tippvormis
Millegiprast oli analüüsile lisatud ka selliseid lauseid:
  • "Kehamassi indeksi järgi vähene ülekaal, KUID uuritaval on suur lihasmass".
  • "Kehaline areng: pikkuse põhjal alla keskmise."

tänud TÕNIS SAAGILE ning spordimeditsiinikeskusele VOMAX, kes on minu tööde ja tegemiste suur toetaja. julgeme soovitada ka kõigile teile. sõbralik ning asjatundlik personal ning väga kvaliteetne teenus.

5. ja siis ma otsustasin piiri natuke edasi lükata. jah. veel edasi. üle 12 trenni nädalas. ning tulemuseks oli hüppeliigese juures mingite sidemete tugev venitus :( ja jälle sai ott ühe õppetunni võrra targemaks - nimelt kuidas intelligentsemalt treenida. see vigastus tuli muidugi ületreeningu tulemusena, mille tagajärjel omakorda langes ka mu kaal hoobilt 5kg. sõin nagu loom, aga kaal ikka kukkus. nüüdseks on vigastus parandatud ning kaal peaaegu taastatud. vot selline elu. seega fännid - no problemo - ärge muretsege :)

eks see mma-elu siin praegu selline ole. palju materjali on meil küll igalt poolt võtta, aga samas suur osa tuleb enda keha peal järgi katsetada. kui me millalgi järgmistele inimestele teatepulga üle anname, siis neid oskame me juba kõvasti kvaliteetsemalt treenida. cheers =)

november 2006. vaata kui kõrgele tõuseb mu jalg. vaata mis numbriga on minu tald. enne kui lugeda numbrit sa jõuad, olen ma purustanud.. su lõua :P

ps. kui teil on nende trennide kohta täpsemaid küsimusi, siis postitage kommentaaridena selle teema alla, ning hiljem võtan need mõnes postituses kokku - uue postituse alguses näiteks iga kord.

Kommentaare ei ole: