neljapäev, 4. oktoober 2007

Blah blah blah... (olen pealkirjaideetu)

Mõned inimesed on erinevad. Mõned inimesed on sarnased. Ott näiteks andis endast parima, et viimastel võistlustel enne matši sarnaneda prisnbreigi pahale valvur Bellickile.



Võibolla ta tahtis vastast hirmutada ning näidata, et see mis järgneb ei saa olema ilus. Vähemalt mitte selle lätlase jaoks. Muidu oli küll kena matš ja vaadata saab seda SIIN (juutuub). ...kui te seda muidugi juba näinud ei ole.

Video Lauri matšist jällegi on SIIN. (kah juutuub).

Veel videomaterjali: Fitness.ee portaal otsustas meiega võistlustel kaasa jõlkuda ning teha väikese bäkksteidž video, mida saab meil vaadata otse siit (tänud Jokerile ja Aktivistile tehtud töö eest!):



Pange tähele ma olen jube ärikas vend ikka eks:P? Ott samas on vana rahu ise. Kui ma tagantjärele mõtlen selle peale, siis vbla ma (vähemalt võistluspäeval) olingi rohkem närvis kui Ott ja KINDLASTI rohkem närvis kui Lauri:)

Rääkides Laurist, siis teda pole kaua trennis näha olnud. Muretsen, et äkki on kuulsus pähe löönud - teate küll, mis MMA-faiteri karjääriga kaasneb... kuulsus... raha... naised... lihtne on libastuda treeningteelt kõrvale ahvatluste rajale... Ehk ikka annab varsti jälle näole. Aga kui vaadata seda siirast rõõmu, mis peegeldus tema näost matšijärgselt siis... ma arvan et on kindel, et peagi on ta trennis tagasi:)


Mida mina teen? 71,5 kg. Jah. Aga üldiselt olen trenni teinud vähe ja tegelenud hoopis muude asjadega. Dieediga, tööga jne jne. Anoh, lähengi Soome rohkem chillima, kogemust saama ja Martinit ja Otti treenerdama. Möödaminnes astun ringi. Võtsin veel ühe töö: pakun taksoteenust. Üliõpilane peab ju kuidagi ära elama.



3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

minu arust on see pilt pärast võistlust tehtud..

Jorks ütles ...

MA TEAN OTT JEESH!!! Sa ka ei lase ilukirjandusel üldse õlmitseda:P Siin blogis üldse on KÕIK tõpselt nii üldiselt nagu kirjas eks;)

Anonüümne ütles ...

aa. unustasin.