pühapäev, 14. jaanuar 2007

viiMMAsed -pingu-tused

Vähem kui nädal on jäänud. Läheneb suursündmus. Kogu see pikk kuuenädalane eelmäng kulmineerub varsti ringis tuhandete silmapaaride ees viieteistminutilises orgasmis. Erinevus päris Sssss'ist on see, et enneaegne ejakulatsioon on pigem positiivne asi. Kergendus missugune. Teine erinevus on see, et ülimalt tõenäoliselt on kahest matšis osalejast ainult ühel hea. Kolmas erinevus on see, et selle ajal PEAB olema kubemekaitse. Tõenäoliselt on see koguni metallist. Neljas erinevus on see, et üldiselt teevad seda mehed omavahel ja harvem naised omavahel ning mees-naine väga väga harva... Viies erinevus on, et... krt see polnud vist kõige parem metafoor?

MMA treeningu mõju Otile ja Õuntsile uurimine läheb kenasti. Mäletate, et viimati sõi Õunts enda Raveni testi ära? Nüüd on aeg jõudnud sinnamaale, et ta ei tee enam paremal ja vasakul poolel vahet. Kirjaoskus on tal siiski veel alles - ükspäev veritses teine jalast ning siis kirjutas verega matile ERIK. Ninast veritses ka. See on hea - ta on enda peale ennastohverdavalt võtnud selle rolli, et meid kõiki verega harjutada. Ei saa ju lasta matšis end verest välja lüüa (heh-heh... saite aru jah - verest välja lüüa:) Õunts ise on muidugi selle tõttu pisut kahvatu... Aga see-eest võitleb ta paremini kui kunagi varem. Plaan on see, et ta lööb enda vastase (lätlase) nokki parema jalaga ja siis peale matši lõpetab enda tätoveeringu, mille täiskuju on algusest peale planeeritud selliseks: LATVIA = SIBIR.

Ott jällegi ei räägi enam midagi. Sõna ka ei kuula. Teste ka ei täida. Ainult voldib paberlaevukesi nendest. Vahepeal kui trenni ajal tujust ära läheb, siis ei ütle sõnakestki, läheb pingile, voldib ühest lehest jälle laevukese ning alles siis jätkab trenni. Mis ta kõigi nende laevukestega teeb ma ei tea - ilmselt viib koju oma neiule. Tõenäoliselt too kogub paberist laevukesi vms.

Ka minul on hinges seletamatu nukrus. Treening hakkab lõppema, võistlus lähenema, viimased pingviinid. Mis ma pärast seda edasi teen? Kuidas hakkan edasi elama? Lisaks sellele olenmärganud, et juba lugematul arvul kordadest jalutanud mööda enda kodutrepikojast ning siis hämmingus olnud, et miks välisuks koodi peale lahti ei tule. Samuti olen peaaegu unustanud, et paberite järgi käin ma ülikoolis ja et peaks õppima - viimase kahe nädala jooksul olen suutnud lugeda ainult ühe artikli... kummalisel kombel oli selle pealkiri järgnev: "Assessing the enduring residual neuropsychological effects of head trauma in college athletes who participate in contact sports" (Killam et. al 2005 Archives of Clinical Neuropsychology)...hmm. Loengusse läksin ükspäev tund aega VAREM. Olin veel hullult uhke, et jõuan õigeks ajaks kooli ja siis sain teada, et olin tulnud tund varem. Jooksin veel bussi peale ka. Vale bussi peale kusjuures, siis jooksin õige bussi peale. Oh well, vähemalt füüsiline vorm on hea. Lisaks sellele ei mäleta ma enam poolte enda sõprade nägusid - kas on see sellepärast, et ma olen kogu aeg trennis ja pole aega neid näha või lihtsalt sellepärast, et ma olen kogu aeg trennis ja selle otsene tagajärg on see, et ma ei mäleta enam enda sõprade nägusid. Millal ma viiati peol käisin? Ei mäleta. Aga ma tunnen et ma olen matšiks valmis. Ja see on hea. (Vähemalt on ettevalmistus poolteist kuud ja matš 15 minutit. Seminaritööd tegin ülikoolis pool aastat ja siis pidin selle kaitsekõne pressima viite minutisse - phäh.) Lisaks sellele veel... eee... mmm.... sedap et... ei tule meelde. Aga kõigile, kelle olen unustanud:

...ma ju tegelikult armastan teid. Ning ausõna, ma kohe varsti teen kõik need asjad ära, mis ma teile lubanud olen.


Vahel on MMA valus.

jorks.

16 kommentaari:

Jüri ütles ...

olge siis tublid ja pidage vastu. tulen teile pöialt hoidma.

mia ütles ...

pöidlad on jah teie päralt. aga BOBile ei tule. teen taffness-treeningut: got to keep away. got to keep away. got to keep away. ega see lihtne pole. samas, vb on isegi hea, et ei tule. kui naine laeval toob halba õnne, kes teab, mis siis juhtuda võib, kui ma laupäeval suurhalli tulen. minu kohalolek on ennegi kummalisi tagajärgi põhjustanud.

Jüri ütles ...

pffff. ma olin ju ainult sellepärast tulija tegelikult, et näha ära see sõjakas mia võrdlemisi ohutus keskkonnas.

mia ütles ...

mh, eiei. sa ju lähed puhtalt selle pärast, et näha, kuidas me kolm kangelast ennast võitlusmatil üleval peavad. ja selle pärast, et saaksid mulle võistlustest hiljem ülevaate anda. objektiivne kõrvalseisja, nagu sa oled. mida elavamalt matše kirjeldad, seda parem. ma ei tahaks ju millestki ilma jääda.
ette tänades,
(üldsemittesõjakas) mia

Jüri ütles ...

ok. ma jätan kõik meelde.

Anonüümne ütles ...

siin oleks nagu 2 blogi - 1 on pingude oma ja teine jyri ja mia vaheline vestlus-blog.

Anonüümne ütles ...

ja tegelikult varjab end jyri ja mia taga üks ja seesama inimene.

mute ütles ...

hea on see, et laupäeva õhtul/öösel saab pidu panna :D

mia ütles ...

lõpuks ometi.

Jüri ütles ...

ära seleta. mina olen nii väike, et minu taga ei saa ennast keegi varjata.

Anonüümne ütles ...

jajah, ma ka vahepeal natuke kahtleval seisukohal, et kas oleks viisakas ikka edasi lugeda (kommentaare) või mitte :P .. samas armas, kui fännklubis tekib oma elu, mis ei pruugigi enam tiimist sõltuda.

aga seoses peoga - kas mma-pingud mõtlevad õhtul miski tähistamise ka ette võtta? noh, suva kas juubelduseks või lohutuseks. et kui midagi sellist on mõttes, siis võiks siia postitada, saavad ka vännid pärast läbi tulla, õnnitlema/ lohutama/ parastama/ muhke või CHId vaatama või mis iganes kellelegi huvi pakub.

Jorks ütles ...

Ürituse ametlik afterparty on Terrariumis. Ürituse piletiga saab sinna odavamalt sisse.

Võitlejate päralt on VIP loož... mmm:)

Jüri ütles ...

"jajah, ma ka vahepeal natuke kahtleval seisukohal, et kas oleks viisakas ikka edasi lugeda (kommentaare) või mitte :P"

assaraisk, ma ei saanud ise küll aru, et asi nii käest ära on. vabandan kuldse trio ees feimi varastamise ja nende tänulikes lugejates piinlikustunde tekitamise eest ja pärast. kurat, kui asi nii hull on siis ma peaks ju mõne faiteri käest kolakat saama? ei taha, ausalt.

huh. nägin täna öösi juba unes mis tunne oleks verd täisvalgund silmadega MMAtsho mind käte ja jalgadega peksaks selle eest, et ma internetis liiga laia lõuaga olen. ärkasin mureliku ja väsinuna.

Jorks ütles ...

Ole mureta jyri, keegi ei peksa sind. Õukonnas on alati mõni laiade lõugade ja terava keelega tüüp olnud, kes ütleb mida sülg suhu toob... ja keda keegi ei peksa...

...nüüd peab ainult mõtlema, kust selle kuljustega mütsi saaks...

Jüri ütles ...

jorks, sa oled ajast maha jäänud. kuljustega mütsid läksid moest mitu sajandit tagasi.

loodan siiralt, et ükski anonüüm ei tunne, et see kommentaarium läheb liiga jorksi ja minu omavaheliseks intiimsuste vahetamiseks või kuidas see oligi.

Unknown ütles ...

Kui asi karmimaks läheb, siis haiglas ka mingi pidu toimuma hakkab ?
Ratastooliralli jms lõbustus:)?


Ja tulen ka oma kaht imearmast pöialt teile hoidma:)