reede, 12. jaanuar 2007

MMA

Olin kodus, tuju polnud hea.
Miks? Sest valutas mu pea.
Trennis poisid koputasid vastu kuppu,
vastu minu mõtlemise nuppu.
Istun, mõtlen mida teha.
Valutab juba terve keha!
Äkki tuleb mõte kena,
võtaks Ibumaxi täna!
Võtan ühe, võtan kaks.
Tunne lähebki paremaks.
Valu enam pole.
Küll see Ibumax on tore!
Assahõissaheihooo

Õunts
 

10 kommentaari:

mia ütles ...

aaah, mis te õuntsiga teinud olete?!?! luuletab teine juba. oioi, pinge on lihtsalt liiga suur.

Anonüümne ütles ...

see, et ma mma-d teen, ei tähenda, et mul ei võiks olla VAIMSEID (loe: mentaalseid) huvisid. mkay.

Anonüümne ütles ...

24 cans of beer in a case, 24 hours in a day. I don't think that is a coincidence.

mia ütles ...

yeah, but what about sleep?

mia ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
mia ütles ...

btw. ma pole su mentaalsetes huvides või võimetes kordagi kahelnud. mkay. sest rumalad inimesed ei saagi ju mma'ga tegeleda, right?

Jüri ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Anonüümne ütles ...

mmmäüü?

mute ütles ...

asjalik (Y)

Anonüümne ütles ...

helistame?