kolmapäev, 3. september 2008

Sügisjooks 2008

Distantsil 21,1 km jookseb KAKS Team Scared&Paranoid liiget.

1. Jorgen Matsi
2. Ahto Vegmann (küll spioonina "Elioni spordiklubi" lipu all)

Distantsil 10 km jookseb Nevel (Team Dark Lords International)

Kaks kummalist gripilaadset haigust sel suvel rikkusid totaalselt ära mu süsteemse jooksuettevalmistuse. Unistus joosta poolmaraton alla maratoni maailmarekordi (2:04:26 / Haile Gebreselassie / Berliin / 1997) jääb seekord veel unistuseks. Hetkeesmärk on joosta poolmaraton ühe Jordan Breen Show'ga (eeldusel, et Jordan teeb siukse vähe pikema 2:15 - 2:20 episoodi).

(Jordan Breen on www.sherdog.com töötaja ja parim mma-raadioanalüütik imo, hoolimata sellest, et ta näeb välja selline. Olen tema podcastide regulaarne kuulaja)

2 kommentaari:

Jüri ütles ...

mis kuradi haigused need on? vanasti ei olnud ju suvel viirust saada, mulle tundub.
aga mul endal on ka juba kaks nädalat minu elu kõige imelikum haigus - tiisikuse ja jõuetuse segu.... palavikku, näiteks, ei ole.

aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida vaid soovida edu ning jaksu. pea meeles - oluline on mitte hakata väga kihutama sel hetkel kui kõik kohutavalt kerge tundub.

Madis Jullinen ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.